Siirry sisältöön

Vastaanottovirkailija

Onnistunut vierailu rakentuu askel askeleelta

Työtehtäväsi meillä

Ensimmäinen kohtaaminen on väylä ikimuistoisille kokemuksille. Vastaanottovirkailijana teet tärkeää asiakaspalvelutyötä: otat asiakkaat lämpimästi vastaan ja takaat heidän viihtyvyytensä. Autat asiakkaita kokemaan heille mieluisia elämyksiä avustamalla varauksissa ja antamalla tietoa tarjolla olevista palveluista ja aktiviteeteista. Pidät huolen siitä, että asiakkaat saapuvat miellyttävään ja siistiin ympäristöön astuessaan ensimmäistä kertaa hotellin ovista sisään. Lisäksi teet myynnillisiä töitä ja huolehdit siitä, että huoneet tai kokoustilat ovat valmiina asiakkaiden saapuessa. Pyrit varmistamaan vieraillemme parhaan mahdollisen asiakaspalvelukokemuksen koko vierailun ajan.

Osana työyhteisöämme

Vaikka työsi on itsenäistä, et työskentele yksin. Tukenasi on suuri joukko muita hotellin työntekijöitä – vastaanottovirkailijana olet avulias linkki asiakkaan ja eri palveluiden välillä.

Mitä odotamme sinulta

Vastaanottovirkailijana olet asiakkaiden ensimmäinen kontakti heidän vierailunsa aikana – siksi odotamme sinun olevan reipas ja omaavan positiivisen asenteen ja hyvän tilannetajun. Varausjärjestelmä Operan lisäksi työkalujasi ovat sosiaalisuus, hyvät vuorovaikutus- ja ongelmanratkaisutaidot sekä joustavuus. Mukaudut sujuvasti muuttuviin tilanteisiin. Kiireisinä aikoina työssä tarvitaan myös stressinsietokykyä. Kokemus asiakaspalvelutyöstä sekä matkailualan perustutkinto ovat eduksi. Englannin kielen taito sekä anniskelu- ja hygieniapassi ovat välttämättömiä.

YHTEISTYÖKUMPPANIMME

henkilostoala-leimalogot-henkilostoala-jasenyritystys
MaRa-250

Lapland Staff Oy | Yrjö Kokon tie 4 | FI-99300 MUONIO | Tel: +358 400 164 730 | info (@) laplandstaff.fi

Lapland Staff Oy
Yrjö Kokon tie 4 | FI-99300 MUONIO
Tel: +358 400 164 730
info (@) laplandstaff.fi

Vieritä ylös